• يکشنبه ٢ تير ١٣٩٨-٠٩:٥٤
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ١٥٣٢٧
زهرا صدراعظم نوری در گفت‌وگو با اقتصادآنلاین:

پیمانکاران پارک‌ها ملزم به رعایت استاندارد در آبنماها هستند/ اسامی شهربازی‌های پلمپ‌شد

عضو شورای شهر تهران تاکید کرد که پیمانکاران باید استاندارد لازم را برای ایمنی تجهیزات و وسایل بازی فراهم کنند.

به گزارش معاونت ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر تهران به نقل ازاقتصادآنلاین - فائزه مومنی؛ زهرا صدراعظم نوری، در پاسخ به پرسشی مبنی بر آخرین وضعیت ایمنی پارک‌ها و آبنماهای تهران گفت: پارک‌ها باید به نحوی ایمن‌سازی شده باشند که مشکلاتی را برای مردم و بهره‌برداران ایجاد نکنند. پیمانکاران پارک‌ها و محیط‌های تفرجی و عمومی ملزم هستند تحهیزاتشان را استاندارد کنند و ایمنی کافی و لازم را در نظر بگیرند تا موقع بهره بهره‌برداری توسط مردم برای آن‌ها خطر آفرین نباشد.

او ادامه داد: در قراردادهای پیمانکاران این الزام وجود دارد و محدودیت پیمانکاران جهت رعایت استانداردهای لازم مشخص شده است. رعایت استانداردها باید در همه وسایل موجود در پارک‌ها باشد از آبنماها گرفته تا وسایل و تجهیزات بازی. در عین حال باید به طور مداوم نیز برروی آن نظارت شود.

نوری با بیان اینکه نظارت جدی بر روی فعالیت پیمانکاران وجود دارد، گفت: امیدواریم امسال شاهد اتفاقات غم‌انگیزی که سال‌های گذشته در آبنماهای تهران افتاد، نباشیم.

او با اشاره به بازدید دوره‌ای‌ها سازمان‌‎های ذینفع از ایمنی ساختمان‌ها و شهربازی‌ها گفت: شهربازی خانه شادی پروین در منطقه ۴،شهربازی‌های بوستان فتح و گل‌ها در منطقه ۹، شهربازی مرکز خرید ایده‌آل خیابان قزوین در منطقه ۱۷و شهربازی مرکز خرید نارسیس در منطقه هفت تهران از جمله شهربازی‌های پلمب‌شده در یک ماه گذشته بوده است.

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: